ΣΥΝΤΟΜΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Απαντήστε με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ στις παρακάτω ερωτήσεις (απευθύνεται σε παιδιά (προ)-σχολικής ηλικίας.
ΝΑΙ | ΟΧΙ | |
Συχνά φαίνεται να μην ακούει όταν του απευθύνεται ο λόγος και να μην ανταποκρίνεται | ||
Δυσκολεύεται να εστιάσει την προσοχή του σε μία δραστηριότητα ή εργασία | ||
Δεν ολοκληρώνει δραστηριότητες και παιχνίδια ή/και μεταπηδάει από το ένα στο άλλο | ||
Συχνά χάνει ή ξεχνά αντικείμενα ή εργασίες που του έχουν δοθεί (π.χ. μολύβια, ξύστρα κ.λπ.) | ||
Κάνει λάθη απροσεξίας στις σχολικές εργασίες συστηματικά | ||
Μιλά πολύ και ακατάπαυστα δίχως να μπορεί να το ελέγξει | ||
Συχνά σηκώνεται από τη θέση του στην τάξη ή σε περιστάσεις που χρειάζεται να παραμείνει στο ίδιο σημείο | ||
Θέλει να κινείται συνέχεια και ακατάπαυστα | ||
Είναι αδέξιο, πέφτει εύκολα και συχνά ή/και σκοντάφτει σε αντικείμενα | ||
Αποφεύγει τα παιχνίδια της παιδικής χαράς και γενικά κινητικά παιχνίδια | ||
Δυσκολεύεται να θυμηθεί πράγματα | ||
Φαίνεται να έχει χαμηλή αυτοπεποίθηση | ||
Κολλάει τις λέξεις μεταξύ τους ή αφήνει μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στα γράμματα | ||
Χρειάζεται περισσότερο χρόνο, από το αναμενόμενο, για να ολοκληρώσει εργασίες και ιδιαίτερα τις γραπτές | ||
Παραιτείται εύκολα από μια δραστηριότητα | ||
Χάνει εύκολα τη γραμμή που γράφει ή διαβάζει | ||
Τα γράμματά του είναι δυσανάγνωστα | ||
Τα γράμματά του είναι κάτω από την γραμμή ή είναι στον αέρα | ||
Κάνει λάθη κατά την αντιγραφή | ||
Δεν μπορεί να πιάσει με άνεση το μολύβι | ||
Δεν μπορεί να χειριστεί με άνεση το ψαλίδι | ||
Δυσκολεύεται να ζωγραφίσει μέσα σε πλαίσιο | ||
Γράφει με υπερβολική πίεση ή το αντίθετο στο χαρτί | ||
Δεν κατανοεί τις έννοιες πριν/μετά | ||
Δυσκολεύεται να διακρίνει το δεξί – αριστερό | ||
Δυσκολεύεται να ντυθεί ή γδυθεί μόνο του (ανάλογα με την ηλικία) και γενικά να αυτοεξυπηρετηθεί σε τομείς που θα μπορούσε για την ηλικία του |
Αν οι περισσότερες απαντήσεις σας είναι ναι, χρειάζεται να ζητήσετε τη συμβολή κάποιου ειδικού.